بررسی اجمالی مدل U-crown l کولرگازی گری - تاپ فروش
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بررسی اجمالی مدل U-crown l کولرگازی گری - تاپ فروش
نوشته شده در پنج شنبه 15 آبان 1399
بازدید : 174
نویسنده : پارمیس

کولرگازی گری مدل U-crown I

این مدل کولرگازی گری از کیفیت بالا برخوردار است و محفظه‌ای از جنس آلیاژ آلومینیوم دارد. سیم شلنگی از فلز ساخته شده است. ظاهر آن به گونه‌ای است که بدنه‌ای باریک و U شکل دارد. همچنین طوری طراحی شده است تا یکپارچه و بدون هیچ گونه درز باشد. کمپرسور دو مرحله‌ای این مدل از سیستم‌های تهویه مطبوع گری معمولاً قابل گرم شدن و سرد شدن است، حتی در دماهای شدید نیز می‌توان آن را خنک کرد، در حالی که مصرف انرژی شما افزایش نمی‌یابد. می دانیم که سیستم تهویه هوا وسیله‌ای الکترونیکی است که هم در فصول گرم و هم در فصل سرما قابل استفاده است. در زمستان شما را گرم می‌کند و تابستان شما را خنک می‌کند. این مدل از تهویه هوای گری می‌تواند دمای داخل خانه را تا 50 درجه سانتیگراد گرم کند وقتی دمای بیرون ۲۰- درجه سانتیگراد است و دمای خانه را به 13 درجه سانتیگراد برساند وقتی دمای هوا در خارج از منزل 50 درجه سانتیگراد می‌باشد.

به طور کلی، یک قاعده وجود دارد که هوای گرم همیشه به سمت بالا حرکت می‌کند، طبق این قاعده، فناوری توزیع هوای متحرک در این مدل از سیستم‌های تهویه مطبوع گری به گونه‌ای است که هر وقت قرار است هوای سرد توزیع شود از بالا به پایین این کار صورت می‌گیرد و هر زمان که قرار است محیط را گرم کند، گرما را از پایین به بالا توزیع می‌کند. این کار در تهویه هوای گری توسط قسمتی به نام راهنمای بزرگ هوا انجام می‌شود. این قسمت از سیستم تهویه مطبوع گری به گونه‌ای کار می‌کند که قادر به بالا و پایین رفتن 180 درجه و همچنین چرخش 130 درجه به سمت چپ یا راست است.

ویژگی‌های مدل U-crown I در زمان خواب

این مدل از کولرگازی گری نه تنها دمای هوا را تنظیم می‌کند بلکه کیفیت هوا را نیز بهبود می‌بخشد. فناوری اثبات شده چیزی است که از سلامتی شما محافظت می‌کند. این شرایط می‌تواند دمای محیط شما را در نزدیکی دمای بدن در هنگام خواب نگه دارد. کاملاً منطقی عمل می‌کند. قبل از بیدار شدن، به طور خودکار دما را با پایین آوردن یا بالا بردن آن تنظیم می‌کند تا بتوانید صبح دلپذیری را شروع کنید.

تنظیمات مشابهی نیز برای برای خواب نیمروز شما وجود دارد. همچنین در این مدل از تهویه هوا این امکان وجود دارد که شما می‌توانید منحنی دما را در زمان خواب مطابق میل خود تنظیم کنید. دارای هفت نوع سرعت است که شامل کندی، متوسط تا کم، متوسط، متوسط تا زیاد، زیاد و بسیار زیاد است. دارای ریموت کنترل است. همچنین می‌تواند رطوبت داخل خانه را تنظیم کند. در پایان، می‌خواهم اضافه کنم که تهویه مطبوع گری، مانند سایر لوازم الکترونیکی موجود در این شرکت، دارای مدلی است که از تولید گازهای گلخانه‌ای جلوگیری می‌کند و از این طریق مانع از گرم شدن کره زمین می‌شود. قیمت مناسب دارد با توجه به ویژگی‌های ذکر شده، این مدل تهویه مطبوع بسته به وضعیت شما می‌تواند انتخاب خوبی برای خرید باشد.



:: موضوعات مرتبط: عمومی , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: